måndag 12 januari 2009

Asch inte flunsan.............

Bara en hederlig gammal förkylning, tack då vet man vad som väntar en då. Gläder mig dock inte ett dyft, imorgon på tjugodedag knut åker jag till Jose. Uppriktigt vet jag inte var jag gör där, känner mer som om jag vore doktorn.

Men det är väl hans dåliga samvete som gör att han biter sig fast. Har föreslagit att vi inte ska träffas så ofta men nej det ville han inte. Dom som läst min blogg kan nog lägga ihop 2+2 och få det till 4 eller hur.

Det "ONDA" försvinner mer och mer men tyvärr kommer den på besök. Och då väller smärtan i själen och kroppen in. Vet ni att varje kväll då jag somna önskar jag att få slippa vakna. Detta hemska för mina barn fick mig att byta mina mornar helt och hållet. Nu går jag upp mellan 7-8 tar min medicin och insulin samt äter min frukost. Sen kan jag sussa om jag vill och har hit in tills vaknat mycket gladare.
Änglamor har trött dag idag och säger God Natt.

Inga kommentarer: