onsdag 13 maj 2009

Hallo alla fiibroänglar...........och skitstövlar till kirurger på Västerviks sjukhus!

Varit rätt tyst ett tag, beror mest på att jag har haft djävulsk värk och haft tufft privat också. Alltså precis som vi vanliga människor brukar ha upp och ner. Att sedan "Trojanen" åter satt sig i kroppen hos min smålandsängel, gör mig inte på bättre humör. För att inte tala om hur sjukvården när det gäller "Trojan=Cancer" är urusel ute i landet. Man slarvar med provtagning av tumör,syr så uselt att såret går upp. Det gjorde att min vän´s lidande blev dubbelt, för att inte tala om dessa idioter till kirurger som beter sig värre än barn i sandlådan Hemma i Västervik kanske dom kan sprätta runt och vara hjälte, i Stockholm får du gå brevid och lära. För någon kunskap har ni inte på bondvischan, blir så förbannad hur ni i Västervik behandlar min vän. Hennes liv är lika viktigt som era, kan ni inte det ni anställs för så sluta. Ni är livsfarliga för patienterna med cancer nere i Västervik, låt proffsen i Linköping ta hand om det som tog er år att sätta diagnos på. En riktigt förbannad Änglamor.

Inga kommentarer: