söndag 18 april 2010

Hej det var länge sen sist!

Jag höst och vinter brukar jag nästan gräva ned mig, nu har ja ju Alexander mitt ljuvliga barnbarn. Annars har det varit ett helvete min hemmoröjd op var förfärlig. Det tog månader innan det läkt något så när. Sen har ja gjort skönhets op igen...hihi tog bort 2 vårtliknade små ärtor.

Så nu sitter allt som det ska.....hahha glasögonen som jag ej behöver,mer än att läsa med. Gick inte att ta bort jag var för van med brillor, så jag fixade det med. Blev dyrt men nu har det gått några år sen dess, ja folk kände inte igen mig. Så när jag vill gå ifred åker brillorna ner i fickan och vips blir jag stjärna fast helt o känd ;-)

Både tråkigt men ändå skönt att slippa inlägg här. Ja ni kan skriva inlägg men jag är ju inte så intressant som andra bloggar. Trodde att flera med fibro skulle hitta hit men så blev det inte. Synd jag har faktiskt en hel del erfarenhet av fibro och det som kan följa med den sjukdomen.

Tja inget att gnälla över jag är därför inte här så mycket. Men hojta i inlägg så hör jag av mig, kram Ämglamomora.

Inga kommentarer: