onsdag 3 september 2008

Att promenera är ett helvete!

I varje fall för mig, inga värktabletter hjälper. Och sen min förgiftning ,kan jag inte äta vilken medicin som helst. Bara ett ord"Njurarna" så tänk er för var ni stoppar i er. Och akta er för att ta för mycket, både njurar och lever kan ta skada. Min smärtläkare har hitta en medicin som jag skulle testa, "Metadon" jo ni läser rätt. Ett kemiskt morfin som man ger till missbrukare, fakta är att det finns mediciner som har andra användningsområden. Men som också kan hjälpa en med svår smärta, utan metadon skulle jag inte kunna gå många meter. ( Dock använder jag den med stor försiktighet, varför? Ja det kommer nu.)Men jag måste gå, har ju fått en chans till i livet. Och den kan jag inte sumpa, missbruk?? Nej vänner jag var nerdrogad som en riktig knarkare, mådde skit och njurarna skrek nejjjjjjjjjj. Inte ett medvetet missbruk, utan giftig medicin. Som skulle hålla ordning på min diabetes, plus ett jättehögt blodtryck, vätskebrist och ilskna njurar. Åh fy vilket gnäll men jag vill att ni ska vara uppmärksamma. Det finns medicin som kan lindra fibromyalgi, jag åt länge Tryptizol till slut bara åt jag dom. Vi stoppade upp och tog till blockader i stället. Kroppen regerade inte längre på Tryptizol, ni ser så lätt det är. Men det finns andra sätt, ett ska jag berätta när jag inte har så ont i fingrarna(Tål inte blåsigt väder, så nu vet ni hur min sommar har varit). Säger God Natt och undrar ni över något så hojta bara. Så ska jag efter bästa förmåga försöka svara, jag kan ju alltid fråga Henrik och José. Kram Änglamor

Inga kommentarer: