måndag 9 mars 2009

Åh jag är så glad.....

Min ängel i Småland har inga växande tumörer nu, men juni blir det ny koll. Vi tar en dag i taget och just nu delar vi all glädje tillsammans mycket roligare. Det har varit en svart skugga över oss och vi är medvetna om att "Cancer" inte är att lita på.Därför har vi beslutat ändra huvudrollen i hennes liv nu, vi byter ut den mot all glädje istället. Så det kommer nog att bli en hel del busmail nu istället för orosmail.

Även om jag inte litar på den lilla fan så är glädjen ett bra medel att mota han. Vi samlar krafter i fall att han kommer på besök igen, men glädje som vi känner idag både hon och hennes familj samt nära och kära är 100%. Den kan cancern inte ta i från oss..........sorry gubben jag varnade dig.........

Den här dagen blev min stund den här veckan och kommer det mer blir jag bara glad.

För jag har så djävulskt ont i hand och arm på vänster sida och höger är inte så munter heller. Så det blir enhands skrift här,vilket tar en hel del tid.......kram Änglamora

Inga kommentarer: