tisdag 31 mars 2009

Vänskap förtjänar man.....

Jag har envist utan att kunna erkänna det hängt fast vid en person jag trodde var viktig. Vänner runt mig sa glöm...........sorry jag sa att jag glömt med det var inte sant. Men efter att jag kastat ut José gjorde jag ett sista försök, dels för att M´s make hade bränt ner program som jag förlorade när virus drabbade mig och dels ett sista försök. Men inte då den vänskapen var det inte mycket med, för vänskap förtjänar man. Hon har definitivt förbrukat sin rättighet,så nu är det med slut.

Och jag ser fram emot att träffa mina riktiga vänner igen och tack gode gud för vissa av dom. Som har oförtrutet har stöttat denna envisa tjärring med ålder= övre östermalm!!! Så nog sjutton finns både glädjen och leendet här
Ut med röda mattan för Änglamor...........*ler* kram på er

Inga kommentarer: