söndag 7 december 2008

I morgon är det dax.......

Då skall stygnen i huvudet bort, är faktiskt lite orolig. Dom svider och drar av bara den. Och jag undrar om jag kan göra mig "Vacker" till jul???

Frissan använder ju en massa kemiska preparat men som gammal fibro patient får jag lägga in en påminnelse i mobilen (Ett tips som är bra)

Annars har det varit rätt lugnt, har slarvat med min modell-lera för mina onda händer. Och tänk det märks med en gång. Blåsten gör min smärta värre men det är så olika mellan oss. Men kanske vissa av er känner igen sig.

Har fått baka igen..........ja ni tror det inte men jag har monster i frysen!!! Kak,bull och rågkakor monster. Ett av dom har gjort fina smörgåsar av det nybakade rågbrödet, så bara saffran bullarna är klara så sätter jag tänderna i mackorna

Nu tar jag mackorna i ena handen och leran i den andra och sätter mig framför dumburken och njuter.

Ha en trevlig advent bilder kommer senare, när ni inte är så hungriga........er bloggande bagare Änglamor.........fniss.

Inga kommentarer: