tisdag 30 december 2008

Kommer in för att önska er alla

Ett gott slut på det gamla året. Och ett riktigt Gott Nytt År. Ja man sitter och tänker på året som gått. I mitt fall har jag fått rätsida på allt som hände 2006-mitten 2008.

Tyvärr precis som dom flesta av oss drabbats av tråkiga sjukbesked bland nära vänner.
Men jag har också denna sommar då allt var som vackrast, tagit farväl av en vän. Ett ljust farväl.

Ser fram mot det nya,nåja det var inget kul att fylla år. Men tomten var ovanligt snäll,så jag kom hem med famnen full av klappar.

Finast var minnes albummet min dotter gjort om mitt 60 års-firande. Ja ja middagen mina närmaste var en hit, min lillebror har kommit hem igen. Men det mina vänner är en sådan privat historia att den får ni inte läsa här.

Gott slut och Gott Nytt År var försiktig med smällarna, många Nyårsdagar har min man fått spika igen nerbrunna hem.

Nyårs kram från Änglamor

Inga kommentarer: