fredag 17 oktober 2008

Nu har dom åter uppstått!

När jag blev sjuk 2007 stoppade jag ner alla änglar som jag hade fått av familjen men mest av mina fibroänglar. Har inte ett dugg minne varför,familjen har berättat att jag bara plocka ner dom i en pappkasse.


I somras kom jag plötsligt ihåg dom men det har tagit ända tills nu att få fram dom,nu är dom ny duschade och står på skåpet igen. Bilden är väl så där , jag ska försöka ta en bättre.

Så i går kväll hade jag min stund med änglarna, alla syns inte så bra. Men det var härligt att läsa under vem som skickat vad. Idag såg jag en riktig raring, så hon fick ta plats på skåpet. Tack mina änglar det var många fina minnen som kom fram. Men det roligaste är att jag ska träffa en av dom på torsdag, Täbyängeln en riktigt kär vän, ni lär få höra om det här på bloggen. Kvällskram Änglamor.

P.s. Har lite svårt med mina fingrar, inget att göra var ortopedens ord. Anade att det kom från nackskadan, det sa ju Henrik också. Fibben??? Oroa er inte han är en trogen ovän, som kommit åter.D.s.

Inga kommentarer: