torsdag 2 oktober 2008

Varför fick jag heta Änglamor

Har ni undrat?? Kanske! Här kommer det kort, fick överta dotterns dator på mitten av 90 talet. Så småningom hittade jag en mailgrupp och helt utan något som helst kunnande slängde jag mig in. Alla var så rara och hela mitt dödstysta fibroliv levde plötsligt.

Från norr till söder, väst till öst, överallt fanns dom. Och jag tog dom i min famn och fick naturligtvis för mig att ge alla ett eget smeknamn. Kul men inte bra om man har vimsig fibromyalgi, jag mindes inte vem som var vem till slut.

Så dom blev helt sonika mina änglar. Och snabbt som bara en Skåne tös kan vara, döpte hon mig till Änglamora. Och det är jag nu..........bara ett fakta.

Tösen ifråga har den mest underbara blogg jag sett: http://cokysdagbok.blogspot.com/ Läs och njut, jag lovar ni kommer att skratta. Er bloggande Änglamor

2 kommentarer:

tessan78 sa...

Det är också så att du är en sann änglamor! kram dottra

Maggan sa...

Precis.. En riktig Änglamora.. tänker på alla.. är med oss när vi behöver stöd.. hon liksom känner sånt på sej..
massor av kramar till Änglamora......