torsdag 2 oktober 2008

Såret i pannan och dom jäkla fingrarna.

Hej i dag kom kallelsen op av sår den 27 November på Sabb, ja lika bra att ta tjuren i horna. Sen har jag mina stackars fingrar också, där blir det ortopeden den 15 oktober. Allt verkar komma från min skada i nacken.

Hur har ni det med er fibbe? Ett helvete eller hur, ge inte upp, det går att leva med fanskapet på många sätt.

Ta på mysisarna kryp upp i soffan.........eller ned under täcket i sängen. Ta fram något gott att njuta av(heltvalfritt), slå upp boken och bara njut. Viktigt att du kräver stunder då du bara räknas, nej familjen behöver inte vara med.
Men helst lämna dig i fred, jag tar mina stunder.

Till exempel är en talbok, ett broderi(när fingrarna inte skriker) Tror bestämt ett av våra teman här på bloggen ska bli " Din stund" Så min stund blir Liza Marklunds senaste bok in läst av Katarina Ewverlöf (Hon som spelar i filmen "Är Tomten far till alla barnen" tror en vimsig fibbris) Allt nog det jag har lästa är "Nobelstestamente" följ med en fort sättning"Livstid" och nu har alltså nummer 3 kommit "En plats i solen" den är dagsfärsk faktisk. Ni ska få recensioner det lovar jag.

Dom två andra kan jag både fram ock baklänges*L* och kort och gott dom är bra, underhållande och spännande.

Håll till godo er bloggande Änglamor

1 kommentar:

Maggan sa...

Bra bokval.. den är bra.. liksom Liza Marklunds andra böcker....