tisdag 7 oktober 2008

Smålands ängeln keps


Åter har ett av mina änglabarn drabbats av cancer,förrut var inte avståndet så långt. Men den här ängeln bor långt från mig.
Men det ändrar ingenting,precis som med Sisuängeln. Gick jag ut i min mailgrupp och vädjade till alla att skicka kort och peppa K-Ä. Samma nu och jag vet att hon får kort,nu har hon fått en keps full med tossiga saker på.
Hon kan ha den om behandlingen gör så att hon förlorar sitt vackra hår. M-Ä hade fått Akut leukemi, hos K-Ä är det på flera ställen. Men vi ger inte upp, alla hennes fibroänglar peppar för fullt.
Ska höra med henne om jag får lägga hennes blogg här men då hojtar jag till er. Om du som läser har drabbats av cancer och eller har fibromyalgi skriv gärna ,du kan vara anonym. Men kan jag peppa just dig, så är mitt hjärta öppet för det. Kram från er bloggande fibrovän Änglamor

Inga kommentarer: