tisdag 25 november 2008

Dags för spruta nr 5

Sen kan jag sluta gala(Tuppkams serum)*Skrattar* Allt verkar ha gått bra, jag är nöjd. Sen blir det nog höger knä:

Det som oroar mig mest nu är min operation på huvudet, har ju ett sår där som inte vill läka. Blöder jättelätt, liknande på pannan men det är mycket mindre. Storleken är den samma men så fort jag tvättar håret så blöder det så pass att det rinner ner i ansiktet.

Inte kul att jämt torka bort blod från håret, när man faktiskt har tvättat det jätte försiktigt.

Annars mår fibben bra((((((((( det vill säga "Han" far runt av bara fan. Ops inte fult språk........men visst känner ni likadant.

Ni kan väl tänka på mig på torsdag 13.40 för då är jag hos kirurgen för op. Fast jag hör nog av mig innan. Ta det nu lugnt när ni går ut i halkan den är förrädisk mot oss med fibbe.

Kram från eder bloggande Änglamor

Inga kommentarer: