lördag 1 november 2008

Tuppkams-serum..............hua

I onsdags så var det dax att få svar på röntgen av mina knän. Artroser i båda knäna dock inte så allvarligt så man tänker op. Det vänstra var mer illa däran än det högra, så jag skulle få tuppkam i brosket.
"Smärta" kan man nog säga. Nål.....................bevare mig och ändå sticker jag mig själv i goa fläsket 2 ggr om dagen (Diabetes) 0.3 mm tjock nål. Den har var nog mest 1mm, längd tja 7-10 cm, min diabetes nål är 12,5 mm. In med kraft i brosket, är det guds ängel jag ser??

Nej bara en belåten doktor, som har mage och säga: Nu sprutar vi in det!!!!.Fibbe en bagis den här smärtan var förlamande. Inte mening att skrämma ihjäl er men alla säger att det är bra. Klar??? Glöm det 4 till ingår i behandlingen, så har ni lust att följa med? Så är det på Craffordsväg 19 i Stockholm, va vill ni inte?? Ja ni slipper, man ska leva i stillhet.

Så där rök min promenader och så stillhet...............jaja ha en trevlig helg massor kramar er bloggande fibrokompis Änglamor

Inga kommentarer: