tisdag 11 november 2008

Kan ni förstå

Att den arga damen som skriver inlägg på min blogg och kokar av ilska har faktiskt gjort roliga saker. Som den här ängeln, bloggar får man ju skriva vad man nästan vill. Men vis av denna dam aktade jag mig för att dabba mig, så läser ni noga ser ni att det inte finns något elakt. Håller mig för god för det, men var vi lär av detta.
Jo sjuk människor kan göra andra sjuka lika illa som friska. Jag som alltid försökt vara ödmjuk, dabbade mig när jag startade min första blogg. Föga anade jag att den som var en av dom som peppa mig, skulle göra mig så ledsen. Nog med det, roliga bilder kunde hon göra i varje fall. Jag saknar henne men nu står det ju fullt klart att det skiter hon i. Ni kan inte skriva till henne, i ilska skrev hon fel adress.
Ska maila henne köksvägen om jag törs och ge henne en chans att få lägga in hennes mail adress.
Kram från krutröken på fibbe sidan, nu ger vi oss ut på possitiva saker i stället det mår vi bättre av.

Kul att så många läser bloggen, tydligen även skvallerbyttor fy skäms. Har ni inget bättre och göra. D.S.

Inga kommentarer: