måndag 23 februari 2009

Här är det grått och trist

Tjurar med min nya outlook 7 , vi kommer inte överens. Får väl ta och skaka liv i M och fråga , men hon verkar mest sitta och pyssla och sova med sin kompis. Ja hon är lite som jag , går i idé på vintern. Sen måste jag ha koll på S ängeln också, hon har fullt hus. Själv myser jag om min stora Glädje men ser ni den kommer inte ut på snöret, vi har sett så mycket tokigt det kan bli. Så den behåller jag inne i mig och små myser.

Skall till Henrik på torsdag, han är verkligen en klippa. Min andre klippa som svek, han loggar jag ner bit för bit. Så idag fick han inte prata om hur svårt han han har det. Får väl söka en kollega jag är ingen psykiatiker. Natt och kram Änglamor som måste knåda min lera, för det gör
så ont i händerna.

Inga kommentarer: