fredag 13 februari 2009

Med anledning av frågor om min förgiftning

Så kan jag berätta att jag med hjälp från läkare både på HS och smärtkliniken kommit fram till orsaken. Men att sen ta det till sig att någon man lita på 100% sviker en så grundligt att jag blev dödssjuk. Det har senare kommit fram att X gjorde samma sak med sin egen far och att han då reagerat över att fadern betedde sig underligt. Han har personligen berättat det och ursäktade sig med att säga: Jag borde vara mer noggrann och informera mina patienter, han sa det till mig.

Nu står det er fritt att ha åsikter, men mitt lidande vill jag inte att någon av er ska behöva uppleva. Fakta är att man var otroligt arga på HS då man inte kunde komma i kontakt med X.
Till på köpet gjorde mitt virriga tillstånd till att jag förlorade en som jag trodde god vän.

Nu äntligen lever jag ett normalt liv och så sent som i förra veckan påpekade läkarna vilken skillnad det var på mig nu. Då var jag bara en Zombie..........kram Ängalmor

P.s. Att jag testar Lyrica nu beror på att den inte påverkar vare sig njurar eller levern, och att det är en medicin som så småningom kommer att klassas som en fibromyalgi medicin i Sverige. I USA är den redan godkänd. Jag har dock endast 50-50% att bli hjälpt men redan nu sover jag bättre på nätterna. Finns det liv finns det hopp!! *SMILE* Trevlig helg!D.s.

Ops glömde en viktig sak, det var inte bara psykofarmakan som var orsaken. Även min diabetes medicin var en del av förgiftningen. Nu går jag på insulin och lika bra är det, den tabletten (Vill inte minnas namnet) har förgiftat flera diabetiker.

Inga kommentarer: