måndag 9 februari 2009

Herregud nu vet jag..............

Jag var aldrig psykiskt sjuk, men ansvariga läkare proppade i mig mediciner utan att ge mig information. (Hur mycket tjänade han på recept med 100 tals tabletter att ta ut 4 ggr)Nu ska du ta den här också...........typ. Han knarkade ner mig till att bli den värsta narkoman(Dock ej frivilligt) På Huddinge sjukhus hade man sett mycket men det här var det värsta. Idag vet jag att man jagade läkaren i fråga.



Inte konstigt att jag gjorde en massa märkliga saker, jag hade inte själv en aning om dom. Många gånger har jag stått som ett frågetecken och helt enkelt inte kunnat fatta. Det var inte psyket, det var medicinerna.



Jag förlorade en vän som ni vet pga av detta, nu mår jag sorgset och vet inte vad jag ska göra för att "Vännen" ska förstå. Att det finns onda svarta änglar , ja titta bara vad som händer i världen. Men en sak vet jag min fd vän är en börda jag får bära, vännen och jag hade så många år av roliga minnen och dom sopar man inta bara bort.



Nu när faktat äntligen nått fram och jag inser vilka skador jag fått, skall jag gå vidare. Har nämligen en " Stor glädje längre fram" så nu vet jag vad som kommer att hjälpa mig att börja leva igen.



Allt började den veckan då jag skulle resa till Mi "Smålandsängel": Du det var en mening med att vi träffades, tro mig veta att du känner samma sak. Men det är din och min hemlighet!!

Kram hittar inte bilden på all medicin jag hade kvar, ni får se den senare i varnande syfte.
Kram Änglamor

Inga kommentarer: