söndag 1 februari 2009

Jag borde rycka upp mig!!!

Men resan till Småland tog på krafterna, men den började helt godkänt..............
Man hade tagit fram den rätta mattan, för bara mig. "HELT RÄTT" *ASG*

Sen stod dom där GB och mi Småland´s ängel
Och GB är den som garanterat håller hög fart, trodde som den oskyldiga person jag är , att hon lugnat ner sig. Men icke........... hon höll låda, meddans jag och mi Småland´s ängel satt där som dom väluppfostrade änglar vi är.

Tyst!!!!...............hör NI???? Kan ni tänka er att man hör GB:S protest vrål ända hit.

Men självklart tror ni väl på Mig och min vän!!! Eller hur??

Det stora felet där nere var att tiden bara rusade, annars kan jag säga jag sov som prinsessan på ärten. Fick underbar mat och kunde insupa mi ängel. Visst har hon tagit stryk av sin elaka sjukdom, men livsgnistan fanns kvar.

Jag är så himla glad att jag fick och åkte ner men det var nog tur att vi inte var fler. Tror det hade blivit lite för mycket för mi ängel.

Men träffas igen är ett måste och då kanske vi alla tre mår bättre, vi gillar inte vinter och kyla nämligen.

En hälsning vill jag skicka via bloggen till kära maken och det underbara barnen och söta barnbarnet jag fick träffa där nere.

Ser fram emot nästa möte...............kram och all lycka till dig mi Ängel kram Änglamor
Och massor tack-kramar


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Änglamor!
Det är du som ska ha stort tack för att du kom.Det värmde alla våra hjärtan.Nu tar jag nya tag och kämpar vidare.Är bara så in i vassen trött.Blir ingen fika hos Pilla heller.Ska försöka ta en promenad med Knasen och Teo.Massor med snö så det blir nog pulka för lilla Teo.....Ha det så gott...
Vi ses snart igen...
Ännu en gång tack för all styrka.
Kram Smålandsängeln med familj....