tisdag 24 februari 2009

Som jag skrivit i fjol

Tog jag bort några blödande sår, jag hörde inget men fick härom dagen veta att doktorn varit svårt sjuk en längre tid. Jag fick samtidigt veta att jag har en solskada på huden.Läs nu detta noga, mycket vanligt bland kvinnor i min ålder"Alltså 60 år". Så sök nu om ni har lever fläckar eller andra mystiska fläckar i solnivå. Bättre att söka en gång för mycket en än för lite.Nu ska han kolla alla mina fläckar samt op en leverfläck i ur ringnings nivån, alltså lite längre ner på halsen.

Jag har en kusin som regelbundet tar bort fläckar och en numera död kusin som dog i Malignt melanom fast först när han var över åttio. Han tillbragte flera gånger om året hos sin makas bror som bodde i Spanien

Så har ni regelbundet rest ner till medelhavet, så kolla er nu när ni blir äldre. För då dyker det fram. Jag op 29-4 på Sabb...........en fundersam Änglamor

P.s. Skriv gärna av er oron(Det är därför jag finns här) eller maila mig direkt ullamcarlsson@gmail.com D.s.

Inga kommentarer: